Ads & Data lanceert platform ‘De Plantrekkers’

FacebookTwitterLinkedIn

Ads & Data Brand Studio lanceert ‘De Plantrekkers’. Een nieuw inspiratieplatform met maar één doel: de Vlaming het ultieme vakantiegevoel bezorgen.

‘De Plantrekkers’ is een 360°-platform waar genieten, plezier maken en erop uit trekken centraal staat. Het is er voor iedereen die een onvergetelijke vakantie wil beleven: van de dagjestoerist tot de globetrotter. De Vlaming krijgt niet alleen tips & tricks aangeboden voor de perfecte staycation, maar maakt ook kennis met nieuwe vormen van vakantie zoals ‘workation’. Wie toch de grens oversteekt, kan dat doen aan de hand van een checklist met de leukste citytrips en veilige vakantieplekken.

Crossmediale vakantievibes

Het platform zal niet alleen online actief zijn maar ook op de regionale televisiezenders ATV, TVO, ROBtv en TVL, en in de printmagazines. Zo organiseren de redacties van Het Nieuwsblad, Gazet van Antwerpen en Het Belang van Limburg een grote zomerwedstrijd van 1 tot 21 juli waarbij er via de nieuwsapp elke dag leuke prijzen te winnen vallen. Een concept dat perfect toelaat om de lokale kaart te trekken met ‘Het plan van Antwerpen’ of ‘Het plan van Limburg’. Ben Roelants neemt de kijker dan weer mee op sleeptouw in ‘Op stap…’, een zomerse trekpleister op televisie. Kortom, ‘De Plantrekkers’ is een 360°-platform waar tv, print en digitaal moeiteloos in elkaar overvloeien. Het aanbod van ‘De Plantrekkers’ wordt de komende maanden ook uitgebreid in de kijker gezet via een displaycampagne op het Mediahuis- en SBS-netwerk.

Els Vercauteren, Creative Concepts Ads & Data: “De Plantrekkers is het eerste project van Brand Studio waarmee we naar buiten treden. Eéntje waarin we meteen de kracht van onze twee grote troeven bundelen: een hele waaier aan premium mediakanalen en een schat aan kwalitatieve data. Dit laat adverteerders toe om veel gerichter en bijgevolg relevanter te adverteren. Door boeiende verhalen te brengen in combinatie met bereik én precisie, creëren we impactvolle crossmediale campagnes die blijven hangen bij de doelgroep.” 

De reclametarieven van Ads & Data (TV), Ads & Data (Print) en Ads & Data (Digital) vindt u in de MediaSpecs Database.