Herpositionering Auxipress ter ondersteuning merken

FacebookTwitterLinkedIn

Na verschillende maanden voorbereiden kondigt Auxipress zijn herpositionering op de Belgische markt aan. Het bedrijf zorgt voor vernieuwing met een nieuwe reeks relevantere oplossingen die zijn toegespitst op de voornaamste uitdagingen voor merken. Met deze nieuwe aanpak waarbij data en media worden gecombineerd, heeft het bedrijf voortaan een completer aanbod, gericht op communicatie- en marketingprofessionals en op bureaus.

In een context waarin het aantal tools en platformen blijft toenemen en de hoeveelheden te verwerken data exponentieel groeien, positioneert Auxipress zich als een “all-in-one”-oplossing. Daarbij gaat de meting van media-impact en digitale performance van merken hand in hand met trend- en publieksmonitoring. Door technologie en menselijke intelligentie te bundelen met mediakennis, kunnen ze hun klanten begeleiden met tastbare feiten en cijfers.

De Belgische leider in mediamonitoring en -analyse breidt zijn aanbod en knowhow uit om merken nog beter te ondersteunen doorheen hun evolutie. Daartoe heeft Auxipress 4 grote uitdagingen in kaart gebracht:

  • Protect: Risico’s opsporen en omzetten in kansen.
  • Decide: Onderbouwde beslissingen nemen en de juiste informatie op het juiste moment verstrekken.
  • Progress: De impact van campagnes meten en toekomstige acties finetunen.
  • Inspire: Meesurfen op het succes van trends, influencers en inzichten van het publiek.

Didier Chevalier, CEO van Auxipress: “In 2021 kan geen enkel merk het zich nog veroorloven om blind te navigeren zonder op de hoogte te zijn van de laatste trends van zijn sector, zijn concurrenten of zijn doelpubliek. Merken staan meer dan ooit voor grote uitdagingen en worden potentieel aan risico’s blootgesteld. Marketing- en communicatieprofessionals hebben meer dan ooit behoefte aan relevante oplossingen waarmee ze weloverwogen beslissingen kunnen nemen op basis van betrouwbare gegevens.”

Joachim von Beust, Gedelegeerd Bestuurder: “Wij geloven in de waarde van merken en hun ongelooflijke potentieel. Het merk is de beste businesstroef van een bedrijf en onze missie bestaat erin innovatieve oplossingen te bieden voor de uitdagingen waar onze klanten voor staan. Deze herpositionering is de logische voortzetting van deze evolutie.”