Hanne Troonbeeckx start als Influencer Project Manager bij Primetime Communication Group

FacebookTwitterLinkedIn

Communicatiebedrijf Primetime Communication Group uit Leuven start met een nieuwe afdeling: Influencer Marketing.

 

Televisiegezicht Hanne Troonbeeckx staat samen met Katrien Houtmeyers (Managing Partner van Primetime) en Nick Landeloos (Influencer Campaign Manager) aan het roer van deze afdeling.

 

“Als influencer merkte ik dat bedrijven een grote behoefte hadden aan ongedwongen communicatie over hun product. Ze wisten echter niet de juiste influencers te vinden. Gezien mijn jarenlange samenwerking met Primetime hebben we de handen in mekaar geslagen om dit professioneel uit te werken en op de markt te brengen”, aldus Hanne.

 

Influencers brengen een boodschap via hun persoonlijke social mediakanalen tot bij de juiste doelgroep. Wil een merk een campagne uitrollen, dan bedenkt Primetime een strategie en zoekt het naar daarbij horende influencers. De influencers creëren op basis van de input van Primetime content waarbij het merk in the picture wordt gezet.

 

Met influencer marketing gaat Primetime terug naar de basis en oudste vorm van marketing: mond-aan-mondreclame. De kracht van influencers ligt dan ook in hun authenticiteit doordat ze hun trouwe volgers beïnvloeden.

 

Vlnr: Hanne Troonbeeckx, Nick Landeloos en Katrien Houtmeyers.