GMGroup lanceert MediaNation en vernieuwt zijn website

FacebookTwitterLinkedIn

We kondigden het in juli al aan in ons Summer Interview met Managing Director Xavier Verellen, en nu is het zover: de uitgever GMGroup heeft zijn merken officieel gegroepeerd onder MediaNation.

MediaNation brengt drie takken – business, travel en health – samen in een 360°-aanpak en kenmerkt zich naar eigen zeggen met haar merken als “positieve vooruitgangsdenkers die duidelijkheid willen scheppen in een snel veranderende wereld”. Een vernieuwde website Medianation.be moet de aangepaste structuur verhelderen.

De merken die tot de nieuwe MediaNation behoren zijn – binnen BusinessNation – het magazinedrieluik Newsweek, TV Digitaal en Artista, Business AM, 8AM en Newsmonkey. Tot TravelNation behoren Goodbye, Goodbye.be en Rondreis.be, en onder HealthNation uiteindelijk vallen Gezond, Gezond.be en 123vitalité.com.

Voor ons gaan online en offline hand in hand. We geloven in een 360°-aanpak die geen hoek onbelicht laat. Print, nieuwsbrieven, sites, webinars, podcast, video: we hebben het allemaal”, aldus het team van MediaNation.

MediaNation biedt tot slot nog StoryNation voor mogelijkheden allerhande, zoals “een event zoals dat rond Harari in de Lotto Arena, een gespecialiseerde printuitgave over jouw onderwerp, een webinar die experts in gesprek brengt, een peiling in de markt zetten of je merk in kaart brengen van A tot Z”.

Voor alle info over MediaNation (media, reclametarieven, contactgegevens, enz.) kunt u terecht in de MediaSpecs Database.