John De Wever start als Marketing Director bij Business AM

FacebookTwitterLinkedIn

MediaNation, het mediabedrijf achter Business AM, kondigt de komst van John De Wever aan als nieuwe Marketing Director. Hij brengt ervaring in marketing en communicatie mee en zal verantwoordelijk zijn voor de groei van Business AM, de nieuwssite en radiozender die zich toespitst op het aanbieden van 24/7 business news. 

In zijn nieuwe rol zal John De Wever verantwoordelijk zijn voor het ontwikkelen en uitvoeren van de marketingstrategie voor Business AM. Hij was voorheen als zelfstandig consultant aan de slag bij The Cookware Company. Verder werkte hij onder meer voor merken als Emakina, The Reference, Samsung, Standaard Boekhandel, Uitgeverij Lannoo, Standaard Uitgeverij en Proximus.

MediaNation’s Chief Commercial Officer, Tom Van Doorslaer, vertelt: “We zijn heel verheugd om iemand als John aan boord te hebben. Zijn enthousiasme voor het project, maar zeker zijn ervaring bij zowel toonaangevende merken als uitgeverijen, zullen ons zeker helpen om ons verder in te markt te zetten als challenger binnen de economische nieuwsmedia.