Frédéric Papeians naar IPM, ook nieuwe functies voor Ortegate, van Eeckhoudt, de Meeûs en El-Guennouni

FacebookTwitterLinkedIn

Er is een nieuw gezicht binnen het management van de IPM Group. Frédéric Papeians (foto links) wordt directeur van de afdelingen IPM Immo en IPM Internet Pro. Hij was daarvoor algemeen directeur van het technologiebedrijf Softkinetic in Brussel, dat onlangs aan Sony werd verkocht.

IPM Immo bestaat uit alle vastgoedmedia van IPM Advertising (de website Logic-immo.be, de magazines van Logic-immo, La Libre Immo en Essentielle Immo), maar ook Evosys, de onderneming die informatica- en marketingdiensten verleent aan vastgoedkantoren. De afdeling Internet Pro zal binnen de regie alle digitale en dataprojecten met commerciële doeleinden beheren.

Behalve een nieuwe aanwerving gebeuren er ook enkele verschuivingen binnen IPM. Enerzijds wordt Tanguy van Eeckhoudt (foto rechtsboven) commercieel directeur van de afdeling IPM Immo. Hij was eerder Digital & Programmatic Director. Anderzijds neemt Isabelle Ortegate (rechtsonder), voorheen Marketing Intelligence Manager, het marketingmanagement van het commercieel departement over, onder leiding van Henry Visart. Verder komt Sibylle de Meeûs erbij op de afdeling Agencies als Head of National Advertising en wordt Natacha El-Guennouni Sales Executive bij Paris Match.