Digimedia publiceert Full Report 2020, een overzicht van de Belgische digitale industrie

FacebookTwitterLinkedIn

Het Full Report 2020, dat een update kreeg als gevolg van de gezondheidscrisis, biedt een overzicht van de Belgische digitale industrie: een analyse van het voorbije jaar, maar ook de huidige situatie, en technische en financiële details over de toekomst van de markt.

Buiten interviews met adverteerders, de lijst met nieuwe klanten, de beste campagnes van de Mixx Awards, werd het Full Report ook aangevuld met de getuigenissen van vele directies van agentschappen.

Het gedetailleerd onderzoek van dit rapport stelt de adverteerders ook in staat om de digitale markt in tijden van crisis beter te begrijpen, en op basis van die gegevens weloverwogen beslissingen te nemen.

Hoofdpunten van het Full Report:

  • Een nadere analyse van de context waarin de agentschappen en adverteerders momenteel werken
  • Het percentage groei / afname in 2020
  • De totaal verwachte verliezen: de cijfers in detail
  • De volledige lijst met winnaars en verliezers: de opkomende business en de takken die het zwaarst getroffen zijn
  • Reacties en strategieën van adverteerders
  • Details van de beste campagnes die op de Mixx Awards bekroond werden
  • Getuigenissen van bedrijfsleiders (Vermelde bedrijven: Mountainview, Teamleader, Hungry Minds, Intracto Group, B.UT., Emakina, Selligent, …)
  • De digitale trends en volledige analyse van de Top 100 (nieuwe klanten, gezochte profielen, de uitdaging van internalisering, …)

Een PDF-versie van het rapport van 85 pagina’s is verkrijgbaar in het Frans en het Nederlands.

Meer informatie op de website van Digimedia.