Diederik Breijer verlaat IPG Mediabrands

FacebookTwitterLinkedIn

Diederik Breijer, CEO van IPG Mediabrands Benelux, heeft besloten om na 18 succesvolle jaren bij IPG af te treden en het bedrijf te verlaten. Hij kwam in 2001 bij IPG en werd in 2011 de eerste CEO voor de Benelux. De afgelopen acht jaar werkte hij aan de ontwikkeling van het Mediabrands-netwerk, waaronder onder andere UM, Initiative en Reprise vallen.

Diederik Breijer: “Ik ben er bijzonder trots op dat ik deel mocht uitmaken van de ontwikkeling van het IPG Mediabrands-netwerk, dat we nu in zowel Nederland als België kennen als een gezond en toonaangevend bedrijf. Het was een opwindende en leerzame reis, en daar ben ik erg dankbaar voor. Maar nu is het tijd om de bladzijde om te slaan en de tweede helft van mijn carrière te beginnen. Ik kan het bedrijf met een gerust gemoed verlaten, want ik ken de kwaliteit van het Belgische management en vooral het professionalisme van Sylvie Irzi, COO van IPG Mediabrands België, met wie ik vele jaren heb samengewerkt en waar ik enorm veel vertrouwen in heb.”

Sylvie Irzi: “Het wederzijds vertrouwen dat we gedurende al die jaren hebben opgebouwd, zal zeker gemist worden. Op lokaal niveau verandert het vertrek van Diederik overigens niets op dit moment.”