Deloitte lanceert internationaal creatief bureau ACNE in België

FacebookTwitterLinkedIn

Het internationaal creatief bureau ACNE, overgenomen door Deloitte, opent een kantoor in Brussel. ACNE combineert creatief talent en reclamecompetenties met de zakelijke inzichten en de digitale transformatiekracht van Deloitte om marketingleiders te helpen. ACNE, dat staat voor ‘Ambition to Create New Expressions’, zal door Managing Director Johan De Keulenaer worden geleid.

ACNE speelt een belangrijke rol in de transitie van Deloitte naar totaalaanbieder van digitale en creatieve diensten”, zegt Rolf Driesen, CEO van Deloitte Belgium. “Creatieve consulting is een essentieel aspect van het bedenken en leveren van wat nodig is om te reageren op de grootste groei-uitdagingen van onze klanten – van het lanceren van een nieuwe strategie, een nieuw product of een nieuwe dienst, tot hun communicatiebehoeften.

De lancering van ACNE Belgium betekent een verdere versterking van het ACNE-netwerk, dat zich gestaag uitbreidt met kantoren in Amsterdam, Berlijn, Londen, Lissabon, Milaan, Rome, Dublin, Stockholm, Zürich en het Midden-Oosten.

Managing Director Johan De Keulenaer brengt meer dan 20 jaar ervaring naar Deloitte Belgium, nadat hij zowel in de consulting- als in de agentschapsbranche heeft gewerkt, en leiding gaf in grote marketingtransformaties en geïntegreerde campagnes voor internationale merken. “Om de transformatie die de wereld nu meer dan ooit nodig heeft tot stand te brengen, moeten merken creativiteit gebruiken als een kracht voor duurzame groei”, verklaart hij.

De bedrijven van vandaag bouwen hun fundering op technologie en creativiteit. Of ze nu de inflatie en druk op marges aanpakken, de klimaatcrisis of de uitdaging om competitief te blijven door een digitale transformatie te ondergaan: elke sector is op zoek naar nieuwe en creatieve manieren om ingrijpende veranderingen door te voeren”, zegt Eric Callewaert, Managing Partner Deloitte Consulting.

Johans ervaring spreekt voor zich en zijn ondernemersgeest en passie voor creatief denken zijn cruciaal voor ons succes. ACNE zal het Belgische agentschapslandschap transformeren. Het bureau biedt een krachtige aanvulling op het digitale aanbod en het marketingaanbod van Deloitte Belgium”, aldus Kathleen Peeters, Partner, Marketing & Commerce bij Deloitte Belgium.