De Zondag viert 20ste verjaardag met lezers en adverteerders

FacebookTwitterLinkedIn

De Zondag viert zijn 20ste verjaardag van zondag 28 maart tot en met zondag 19 september. Op het feestmenu staan twee unieke verjaardagskranten, twintig prikkelende retropagina’s, 48 gouden pistolets, creatieve lezersacties en tal van prijzen.

Op zondag 28 maart brengt De Zondag een bijzondere verjaardagskrant vol verrassende interviews, inspirerende tips en een uitneembare bijlage met een terugblik op 2001, het jaar waarin het voor de krant allemaal begon. Er zijn die dag ook lezersprijzen te winnen, waaronder 48 verstopte gouden pistolets. Wie er een vindt, mag twintig zondagen lang bij zijn favoriete bakker aanschuiven voor een gratis ontbijtpakket ter waarde van 10 euro.

Op zondag 19 september, de slotdag van het lange verjaardagsfeest, verschijnt er opnieuw een speciale editie van De Zondag, deze keer met een creatieve vooruitblik op 2041. Die dag valt er met de gratis krant van Roularta ook een droomreis te winnen.

In de periode tussen 28 maart en 19 september presenteert De Zondag een wekelijkse terugblik op de periode van twintig jaar.

Pascal Kerkhove, directeur redactie: “De Zondag is een unieke krant met een unieke positie op een unieke dag. We zijn trots op dit fantastische parcours en kijken met nog meer overtuiging en geloof uit naar de volgende 20 jaar.”

Luk Wynants, algemeen directeur: “Wat in 2001 startte als een complementair initiatief van De Streekkrant groeide uit tot de marktleider met een unieke positie op zondag. Alle adverteerders zijn het er over eens dat dit medium zijn klanten op het ideale moment bereikt, met name de sfeervolle rustige zondagochtend. De vele lokale en nationale adverteerders in de sectoren retail, vastgoed en rekrutering waarderen de lokale verbinding die leidt tot activatie, aankopen en sollicitaties.”