De Young Media & Channel Experts van 2016 zijn Anne-Laure de Bernis (MediaCom) en Gaëtane Dethier (ZenithOptimedia)

FacebookTwitterLinkedIn

Een delegatie van de partners van de YMCE – Julien Faucheux van IP TV samen met Stefanie Van Snick en Frédérick Angelroth van de VAR – zijn vandaag bij ZenithOptimedia en MediaCom de twee winnaressen van de YMCE competitie gaan feliciteren.

 

Naast de trofee met de titel YMCE van het jaar en de toepasselijke fles champagne, krijgen Anne-Laure en Gaëtane ook een inschrijving voor het ESOMAR seminarie Big Data World in Berlijn.

 

“Deze jonge high potentials hebben hun strategische aanbeveling voor de Hellmann`s mayonaise van Unilever opgebouwd aan de hand van goed omlijnde doelgroepen en een coherente aanpak over drie jaar, met aandacht voor de verhoudingen tussen awareness, conversies en loyalty building in een goed geargumenteerde mediamix”, motiveerde Véronique Destaebel de uiteindelijke keuze van de jury.

 

In de jury zetelden twee vertegenwoordigers van Unilever, de adverteerder die met het mayonaisemerk Hellmann`s aan de basis lag van de briefing aan de teams: Valerie Morfitis (Country Media Manager) en Tanguy Cartuyvels (Marketing Director Foods Belgium). De jury was verder samengesteld uit Véronique Destaebel (IP), Rudi Janssens (Var), Danny Nijs (360° Academy, organisator van de YMCE), Wim Mathues (GfK), Wim Hamaekers (Haystack en Esomar) en Ingrid Witvrouwen (Bisnode).

 

De winnaars van de Luxemburgse editie werden vorige week bekendgemaakt op het podium van de Media Facts & Trends Day van IP Luxembourg. Daar ging de trofee naar Anne-Laure Blanckaert van MEC en haar teamgenote Catalina Serafim uit de hogeschool ECG.