nlfren
  • Database login
  • Publisher login
  • News
  • Insights
  • Agenda
  • Jobs
  • Over MediaSpecs
MediaSpecs Het platform voor mediaspecialisten
nlfren
Menu
  • News
  • Insights
  • Agenda
  • Jobs
Login:
  • Database
  • Publisher

De Gezondheidsbijbel van Vitaya verschijnt op 19 september

22 juni 2012
FacebookTwitterLinkedIn

De Gezondheidsbijbel van Vitaya is een 116 pagina’s tellende gids, met praktisch advies van de beste gezondheidsexperten voor een goede conditie en gezondheid. Oplage: 28.000 exemplaren.

 

Ontdek de Gezondheidsbijbel van Vitaya bij de specials van Sanoma Media.

GezondheidsbijbelmagazinesSanomaVitaya Magazine
< Vorige
Terug naar het overzicht
Volgende >

Andere artikels

Xavier Bouckaert (Roularta): “Georges-Louis Bouchez kent de wereld van de magazines duidelijk slecht”

2 februari 2023

Uitgever van Kampeerwereld en Camping & Loisirs maakt digitale switch

17 januari 2023

Edition Ventures en I•O Media lanceren IDEAT Benelux

14 december 2022

Knack lanceert vernieuwde versie

10 november 2022
Abonneer je op onze nieuwsbrief

Jobs

Crossmedia Account Manager

IPM Advertising
Meer jobs

Agenda

CommPass Media School: Advanced Comms Strategy

7 februari | 14:00 - 17:00

MM Tech Club – The new digital worlds

7 februari | 18:00 - 21:00

CommPass Master Class: How to build a strong AMMA case?

9 februari | 12:30 - 13:30
Bekijk alle Evenementen

Insights

IAB Europe: Sustainability in Digital Advertising

6 februari 2023

Seen from Space: Five seconds of fame

31 januari 2023

Het Deloitte Global Marketing Trends Report van 2023 tekent opportuniteiten in onzekere tijden uit

27 januari 2023
Meer Insights

Onze partners

  • MediaSpecs.fr

Meer over MediaSpecs

  • Over de database
  • Adverteren
  • Jobs
  • Contact

Volg ons op

FacebookTwitterLinkedIn Company
  • FAQ
  • Privacy & Cookies
  • Voorwaarden voor Mediabedrijven
  • Algemene Voorwaarden
© MediaSpecs 2010 - 2023
Beheer cookie toestemming
Wij gebruiken cookies om onze site en onze service te optimaliseren.
Noodzakelijk Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Voorkeuren
{title} {title} {title}