Belgian Posters koopt het park van 20m² borden van Clear Channel Belgium

FacebookTwitterLinkedIn

Belgian Posters zet zijn ontwikkeling op de Belgische markt van affichage op groot formaat verder en kondigt de aankoop aan van alle 20m² borden van Clear Channel Belgium. Het bedrijf is sinds juni 2011 verantwoordelijk voor verkoop van deze borden. Het bestaande aanbod blijft onder zijn actuele vorm voortbestaan. Deze transactie past perfect binnen de doelstellingen van beide bedrijven.

 

Belgian Posters is een Belgisch, onafhankelijk familiebedrijf. De afgelopen jaren nam de uitbreiding een grote vaart door de overname van de firma Duchêne in 2008 en de samenwerking met Clear Channel Belgium in 2011.

 

Charles Dejean (Bestuurder Belgian Posters): “Het is belangrijk om te anticiperen op de evoluties in de markt om zich te kunnen ontwikkelen. Deze aankoop is een belangrijke stap in die richting en de nieuw verworven positie stimuleert ons om aandachtiger te zijn voor de veranderende behoeften van de markt.”

 

Stefan Lameire (Managing Director Clear Channel Belgium): “Wij willen ons concentreren op onze kernactiviteiten: de verbetering van ons stadsmeubilair, de synergie met onze formaten in het openbaar vervoer en de versterking van ons digitaal aanbod. Het topsegment in groot formaat billboard, nl. 36m² en 16m², blijft uiteraard een prioriteit. Ons werk op het gebied van innovatie, waarmee we twee jaren geleden van start gingen, zetten we gewoon verder. Dankzij deze overeenkomst kunnen we op een belangrijk moment investeren in oplossingen die nog beter voldoen aan de behoeften van onze klanten.”

 

Voor de commercialisatie van 8m² borden zet Clear Channel Belgium zijn samenwerking met Belgian Posters verder. Het aanbod blijft onderdeel van de oplossingen van Belgian Posters.