BeContent opent food- en fashionstudio BrandLab

FacebookTwitterLinkedIn

Het Mechelse content marketing bureau BeContent van managing partners Liesbeth Van Wassenhoven en Karen Vandenbossche blaast dit jaar vijf kaarsjes uit en viert deze verjaardag met de opening op 16 mei van het BrandLab, een eigen food- en fashionstudio. Het BrandLab wordt een creatieve hub met de organisatie van shoots voor mode-, food- en lifestylemerken, en events voor influencers, klanten en pers.

BeContent bestaat sinds 2014 en focust als boutique content marketing agency op food-, mode- en lifestylemerken. Karen Vandenbossche licht de komst van hun BrandLab toe: “Een sterke contentmix maken in woord, beeld en video voor elk kanaal, dat kunnen we. Maar er daarnaast ook nog voor zorgen dat deze content een typische herkenbare stijl heeft, dat vraagt om expertise.”

De opening van het BrandLab is een logische stap voor het duo achter BeContent. “Net omdat experience voor merken steeds belangrijker wordt, willen we dit ook kunnen aanbieden. De studio is een zeer flexibele, mooie ruimte waar we onze creativiteit kunnen blijven stimuleren, en waar we ook kunnen experimenteren”, zegt Liesbeth Van Wassenhoven. De ruimte moest opgezet worden als een multifunctionele ruimte voor onder meer fotoshoots, events en workshops. De interieurarchitecten van Going East voerden de verbouwing uit.

Op 16 mei wordt het BrandLab feestelijk geopend.