BAM kondigt eerste sprekers op Marketing Congress aan

FacebookTwitterLinkedIn

 “Embrace Uncertainty” is het hoofdthema van de 41ste editie van het BAM Marketing Congress, dat doorgaat op 8 en 9 december 2022 te Brussel.

50 sprekers zullen gedurende het 2-daagse marketingevenement het woord nemen op vier verschillende podia. Het “Embrace Uncertainty” thema wordt er verder uitgewerkt rondom de 4 marketingpijlers van BAM: Marketing Technology, Sustainability, Inclusion & Diversity en Privacy & Ethics. “Via deze pijlers willen we de marketeers van vandaag een hart onder de riem steken en hun lichtpuntje zijn in deze onzekere tijden”, vertelt BAM.

De eerste keynotes

BAM kondigt alvast de eerste 4 keynotes aan:

  • Joe Pullizi deelt met ons zijn beste contentstrategieën om uw marketingdoelstellingen te bereiken.
  • Claus Raasted neemt ons mee in marketing megatrends en legt uit waarom hij denkt dat dit het beste moment ooit is om een marketeer te zijn.
  • Sara Riis-Carstensen is de voormalige Global Brand Director van Lego. Zij zal ons zinvolle bouwstenen aanreiken om onze merken door deze crisis te loodsen
  • Sylvia Garcia, beter bekend als de Happiness Director van Coca Cola gaat dieper in op ons marketingwelzijn of hoe geluk u of uw organisatie kan helpen om succesvoller te worden.

De overige keynotes worden de komende weken bekendgemaakt.

Meer info in ons Agenda-item.