Aurélie Clément vervangt Massimo Papa als Trading & Revenue Director van RMB

FacebookTwitterLinkedIn

Aurélie Clément neemt bij RMB de leiding over van de afdeling Trading & Revenue, de tweede commerciële pijler van het bedrijf. Ze neemt de fakkel over van Massimo Papa die acht jaar lang deze functie uitoefende.

Aurélie Clément sloot zich in 2008 aan bij RMB als Account Manager TV in de commerciële afdeling, om vervolgens het Trading & Revenue team te versterken als Client Service Manager. Sinds het bedrijf enkele maanden geleden werd gereorganiseerd, kreeg deze afdeling een meer commerciële functie en werd ze benoemd tot Head of Trading. Aurélie is er hoofdzakelijk verantwoordelijk voor het begeleiden van de teams die instaan voor de nationale en rechtstreekse klanten, en voor de ontwikkeling van de functie Platform Expert. Sinds 1 februari maakt ze ook deel uit van het directiecomité.

Massimo Papa (Adjunct Algemeen Directeur) blijft verantwoordelijk voor de digitale transformatie en superviseert voortaan de afdelingen Sales (onder leiding van Gregory Vandenschrick), Trading & Revenue en Technology.

Yves Gérard (Algemeen Directeur), die de zakenrelaties en de concurrentiepositie van de regie nauwlettend blijft volgen, legt zich voortaan toe op de ontwikkeling van het bedrijf. Zodoende superviseert hij de afdelingen Development & Partnership (onder leiding van Catherine Servaes) en Marketing & Communication (onder leiding van Sandrine Penninckx), en ook de begeleiding en bezieling van de huidige en toekomstige RMB-filialen.