Analyse CIM-resultaten door Clear Channel

FacebookTwitterLinkedIn

De CIM out-of-home studie die het bereik van verschillende affichage-types in 48 stedelijke centra meet, was toe aan een update. De resultaten van de nieuwe studie (gebaseerd op de inplanting van de reclameborden in september 2013) zijn niet te vergelijken met die uit het verleden aangezien de methodologie aanzienlijk aangepast en verbeterd werd.

 

De nieuwe studie bevestigt de overheersing van de Clear Channel 2m²-panelen in Vlaanderen en de premium positionering van zijn groot formaat.

 

De Clear Channel Adshel netwerken hebben een dekking tot 80% en halen een repetitie tussen 36 en 46. Hiermee positioneren de 2m² netwerken zich in de mediawereld als een activatiemedium dat de producten of diensten van de adverteerders snel kenbaar maakt op nationaal niveau.

 

Met dekking gaande tot 81.5% en een repetitie van 30, zijn de More O`Ferrall formaten van 36m² en 16m² het meest impactvolle nationale medium. Het is immers die impact, waarvan we het belang niet meer dienen aan te tonen, die van de Clear Channel borden een premium oplossing maken. De kwalitatieve ligging van de panelen en het panoramisch formaat met verlichting dragen hier ook toe bij.

 

Het volledige artikel vindt u hier.