Het Stressmannetje is favoriete spot van de kijker

FacebookTwitterLinkedIn

Tijdens de vierde editie van TV Day – een gezamenlijk initiatief van Medialaan TV Advertising, Pub en InSites Consulting – bekroonden de televisiekijker en een jury van reclameprofessionals de beste spots en campagnes van 2013 in vijf categorieën.

 

Topspots Award van de kijker: Het Stressmannetje (De Lijn – Famous – Mindshare) is de tv-spot die het meest in de smaak bij de kijkers valt.

 

Topspots Award van de jury: BOEM Patat (VLAM – Boondoggle – Mindshare) is de favoriete televisiespot van de vakjury.

 

Brand Impact Award: 2dehands.be/2ememain.be (Happiness – Vizeum) is volgens de vakjury de meest impactrijke televisiecampagne in functie van z`n vooropgestelde communicatiedoelstellingen.

 

Buzz Award: Coca-Cola (Leo Burnett London – Universal Media) heeft de spots waarover kijkers het meeste spreken.

 

Non Spot Award: Coca-Cola (Duval Guillaume Modem – Universal Media) wordt door de vakjury bekroond als meest effectieve non-spotcampagne (sponsoring en programma-integraties) van het afgelopen jaar.