Hoe maximaliseer ik de bijdrage van mijn mediabureau? Ideal briefing and golden rules for a better partnership with media agency
Spreker: Gino Baeck (CEO, GroupM & Mindshare)
Ontdek de essentiële stappen om de relatie tussen de adverteerder en zijn media-agentschap te maximaliseren. De masterclass geeft u een reflectiekader dat toelaat om een duurzame, efficiënte en transparante relatie uit te bouwen, door de rol en de verantwoordelijkheden van elk van de betrokken partijen te definiëren bij elke stap van het proces.
Doelgroep: Communicatieverantwoordelijken, marketeers en brand managers die ervaring hebben op het gebied van samenwerken met een media-agentschap.
Taal: De opleiding wordt gegeven in het Nederlands. De deelnemers kunnen reageren in de taal van hun keuze.
Programma
- 13:15 – 13:30: Onthaal
- 13:30 – 17:00: Masterclass Gino Baeck
- De functies en verantwoordelijkheden van een media-agentschap, het evaluatieproces van de services en de gebruikte remuneratiesystemen
- De essentiële stappen om een efficiënte briefing te geven
- De “10 gouden regels” om van de samenwerking met uw media-agentschap een succes te maken
Toevoegen aan uw kalender
Wanneer
11 december 2019 13:15 - 17:00Organisator
UBAMeer informatie: websiteAdres
UBA Esplanade 1Brussel
1020 België