Laden Evenementen

Take a Break: People, Planet & Marketers

13:00
FacebookTwitterLinkedIn

Het wordt dringend tijd dat marketers het heft in handen nemen.

We zijn jaar twee van de Decade of Action. Hoe we het duurzaamheidsprobleem dit decennium aanpakken, bepaalt hoe de wereld er zal uitzien in 2100 en daarna. 2020 was een verloren jaar, 2021 wordt gezien als de echte start. En we hebben twee belangrijke deadlines: 2030 voor de SDG’s en 2050 voor het Parijsakkoord. Voor bedrijven is er nog een andere deadline: het wordt winstgevend om deel uit te maken van de oplossing en zeer kostelijk om deel te blijven uitmaken van het probleem.

Take a Break

Tine Ryssaert, ervaren marketer en Sustainability for Growth Director bij Danone EDP Belgium en Wim Vermeulen, Directeur Strategie & Duurzaamheid bij Bubka en co-producer van de documentaire ‘The Decade of Action’ hebben zich over dit probleem gebogen. Het resultaat? Een Take A Break, in samenwerking met PUB, op dinsdag 2 maart 2021 om 13 uur. Deelname is gratis, u heeft dus geen enkele reden om er niet bij te zijn. Deze Take A Break verloopt in het Engels.

Wim schetst het strategisch kader waarin je je geloofwaardigheid kan uitbouwen en gaat in op de verschillende bouwstenen, Tine deelt tips vanuit eigen ervaring, onder meer gebaseerd op hoe Danone nastreeft de duurzaamheidstransitie voor alle stakeholders te laten landen.