Laden Evenementen

Rethinking TV reach in the digital age

16:00 - 17:00
FacebookTwitterLinkedIn

De digitalisering is onstuitbaar en bijzonder impactvol, ook in de reclamesector. Consumenten bereiken is in constante evolutie en de recepten in communicatie en media evolueren mee. In die context heeft VIA besloten om in een whitepaper de huidige en toekomstige ontwikkelingen van tv- en videoreclame in kaart te brengen.

Op het programma:
  • Is advertising heading for an audience crisis? Verslag van een rondetafel met internationale tenoren, onlangs door GfK georganiseerd.
  • Rethinking TV reach in the digital age. Een presentie van de belangrijkste topics uit de whitepaper.
  • The future: One Connected Video Ecosystem. De nabije toekomst zal heel wat nieuwe mogelijkheden bieden.

De sprekers van dienst zijn Wilfried Celis (Voorzitter VIA), Delphine Van Kerckhove (Sales Director IP Belgium), Wout Dockx (Secretaris Generaal VIA) en Katty Roberfroid (Voorzitter Egta).