
De volgende mediarevolutie is volgens velen die van de immersieve technologie. Extended Reality (XR), met inbegrip van virtual reality en augmented reality, biedt adverteerders een nieuwe wereld om campagnes in uit te werken. De meeslepende ervaring transformeert de relatie van de consument met merken. Een nieuwe virtuele realiteit, synoniem voor meer aandacht en betrokkenheid, is nu beschikbaar.
Hoe kunnen we deze nieuwe kansen grijpen? Jean-Bastien Voisin en Thierry Jourquin lichten tijdens een PUB Breakfast Session dit nieuwe ecosysteem van XR-reclame toe aan de hand van talrijke voorbeelden en praktijkcases.
Jean-Bastien Voisin is een ondernemer die met XR[3D], disruptieve oplossingen creëert om eenvoudige beslissingen te nemen. Al meer dan 15 jaar, sinds zijn eerste virtuele magazijn bij P&G, is hij een van de VR pioniers voor de markt van ‘Consumer Packaged Goods’ (CPG).
Thierry Jourquin werkt al twintig jaar in de marketing- en media-industrie en koppelt creativiteit aan technologie. Hij werkte voor verschillende mediamerken, waaronder RTL, Vivendi, UBM, Roularta en Kinepolis.
Contact: laetitia.fervaille@pub.be
Wanneer
29 april 2019 08:00 - 10:30Organisator
PUBMeer informatie: websiteAdres
PUB Arianelaan 5Sint-Lambrechts-Woluwe
1200 België + Google Maps