Laden Evenementen

Media Date Replay

09:00 - 10:10
FacebookTwitterLinkedIn

Tijdens de Trends Day van UBA op 17/9 was één van de thematische channels gewijd aan media. Drie topsprekers brachten er interessante trendspresentaties en CommPass heeft de toestemming verkregen om deze opnieuw uit te zenden voor onze leden.

Alle presentaties zijn in het Engels. Dit is een online event. We zullen de deelnemers enkele dagen voor de start de link bezorgen.

Trends in Media. The Storm is Now the Weather. Alessandro Papa (BE) Chief Operating Officer at Dentsu Aegis Network Belgium

Alessandro bespreekt het thema mediatransformatie door dieper in te gaan op de versnelling van de huidige digitalisering en de impact die dat zal hebben op onze activiteiten.

Hoe kunnen we in een wereld waar 100% van het publiek sowieso digitaal is, waar de consument zijn eigen consumptie stevig in handen heeft, waar content nog nooit zo belangrijk was en waar de zakelijke modellen van alle spelers in het ecosysteem op het spel staan, samen in die storm navigeren en nieuwe potentiële ankerpunten vinden?

Personalized Advertising: why the used data should benefit your audience. Corinne Verstraete (BE) Managing Director, Mediacom Belgium; Nicolas Robeet (BE) Head of Digital, Mediacom Belgium

De controverse over het gebruik van data voor reclamedoeleinden heeft veel stof doen opwaaien. Veel mensen maken zich zorgen. Met het gebruik van gepersonaliseerde advertenties vervaagt de grens tussen angstwekkend en aansprekend.

We zullen onderzoeken waarom merken een persoonlijke dialoog met hun consumenten moeten aangaan en aan welke eenvoudige richtlijnen ze zich moeten houden om persoonlijke boodschappen doeltreffend over te brengen, zonder het gevoel te wekken dat ze onze privacy binnendringen.

Understanding the Reality of Addressable TV in Europe. Nigel Walley (UK) Managing Director, Decipher Media Consultants Ltd

In deze presentatie neemt Nigel Walley van Decipher “addressable” tv-advertenties onder de loep en vergelijkt hij de convergentie met traditionele technieken voor het selecteren, kopen en meten van tv-campagnes. Nigel neemt ons mee in de verschillende kernconcepten van addressable TV: definitie, terminologie en toepassingen van vandaag.