Laden Evenementen

Custo Sessie: het belang van data met Pieter Vereertbrugghen

13:30 - 16:30
FacebookTwitterLinkedIn

Custo zet zijn inspanningen verder om marketing- en communicatiespecialisten op te leiden in de verschillende domeinen van content marketing. De vereniging van contentmarketingbureaus begint het jaar met een cyclus van vier opleidingen bij de UBA. Die gaan uiteraard over een aspect van het contentmarketingvak, waarin de leden van Custo beslagen zijn.

Samen met Custo, wensen wij het opleidingsaanbod op vlak van Content Marketing te versterken, om tegemoet te komen aan de toenemende vraag en de uitdagingen van de vele merken voor wie sterke content een cruciale rol speelt”, zegt Grégory Marchandise, Content Marketing Expert bij UBA.

Met opleidingen als deze vier sessies willen we als vakvereniging onze verantwoordelijkheid opnemen”, aldus kersvers Custo-voorzitter Michel Libens (CEO van Propaganda). “Content marketing is booming business, wat betekent dat er nood is aan handvatten om een goede contentmarketingstrategie te ontwikkelen.”

Sessies

Op 20 januari bijt Michel Libens de spits af met een sessie over contentmarketingstrategie, gevolgd door een sessie door Koen Denolf (contentstrateeg bij The Fat Lady) op 2 februari. Hierin staat contentdistributie centraal. Beide sessies zijn al volzet.

Op 22 februari nemen Bart Lombaerts (Head of Content van SPYKE) en Chris Van Gils (Content Marketing Director bij ContentMoon) de fakkel over. Zij focussen op de troeven van een journalistieke aanpak binnen content marketing.

Pieter Vereertbrugghen, Managing Partner van cypres, sluit de reeks af met een sessie over het belang van data. Dat op 11 mei.

Zowel leden als niet-leden van UBA kunnen inschrijven voor de twee laatste sessies. Voor UBA-leden is de opleiding gratis.