Laden Evenementen

BAM Content Marketing Casebook Launch

12:00 - 13:00
FacebookTwitterLinkedIn

Het is intussen de vijfde editie van het Content Marketing Casebook. Hiermee probeert de Content Marketing Hub, onder voorzitterschap van Bart Lombaerts (SPYKE), de Belgische content marketeers van extra inspiratie te voorzien. Content marketinginitiatieven blijven in hun ogen immers nog te veel onder de radar. Niet omdat ze niet sterk genoeg zijn, wel omdat ze een specifiek publiek aanspreken of specifieke kanalen gebruiken om hun doelgroep te bereiken.

Net nu is inspiratie meer dan ooit nodig. Intussen heeft zowat elk merk content marketing ontdekt, maar gaan we tegelijkertijd ook een volgende fase in: de fase van het maaiveld. Boven het maaiveld uitkomen wordt steeds moeilijker en dus steeds belangrijker. Dat doe je door een creatieve insteek, door de inhoudelijke kracht van je content, door de juiste kanaalkeuzes en/of door voldoende (paid media) budget te voorzien.

Op 10 mei om 12u00 uur via een webinar stelt de hub het casebook voor. Daar zullen ook enkele ‘genomineerde’ merken hun case toelichten. Het gaat meer bepaald om Telenet Business en Technopolis.

Ter gelegenheid van de vijfde verjaardag zal het Content Marketing Casebook voor het eerst op papier verschijnen. Tot nu toe was er enkel een pdf-versie.