Laden Evenementen

VERPLAATST 12/5 – CommPass Masterclass: Digital Effectiveness

09:00 - 12:30
FacebookTwitterLinkedIn

Opgelet! Deze les werd verplaatst. Bekijk deze les in onze Agenda op de nieuwe datum (12 mei).

Hoe kan ik een digitale campagne monitoren?

Welke KPI’s moet ik hanteren om digitale campagnes te volgen? Waar vind ik relevante en neutrale informatie? Hoe evalueer ik het succes of het falen van mijn digitale aanwezigheid? In deze sessie krijgt u een overzicht van studies en data die in België voorhanden zijn en schotelen we u een paar praktische oefeningen voor.

U leert hoe u het cijfermateriaal van studies moet interpreteren, hoe u indien nodig tussen de regels door moet lezen en hoe u de verworven inzichten moet gebruiken om uw digitale strategie uit te stippelen. We tonen u ook waar de data voor campagnes vandaan komen en leren u de impact van uw digitale campagnes te evalueren.

Spreker: Stéphanie Radochitzki (Digital & Performance Strategy Director, IPG Mediabrands)

Doelgroep: Media Accounts / Managers, Media planners, Digital planners
Taal: De presentatie wordt gegeven in het Frans. De deelnemers kunnen reageren in de taal van hun keuze.