Laden Evenementen

BAM, vonk, ABCi: How to increase engagement during times of social distancing? (Webinar)

12:00 - 13:00
FacebookTwitterLinkedIn

Marketing en interne communicatie zijn als aanverwante disciplines beiden bezig met betrokkenheid. De één met klanten, de ander met medewerkers. En we kunnen vast heel wat leren van elkaar. Daarom slaan vonk en ABCi, beroepsverenigingen voor interne communicatie, de handen in elkaar met BAM, de Belgian Association of Marketing, voor een webinar op 11 september.

Betrokkenheid staat dezer dagen onder druk. Hoe connecteer je als merk of organisatie met je medewerkers en klanten wanneer we verplicht worden om letterlijk fysieke afstand te houden tijdens het werken en shoppen? Dat is het centrale thema van dit debat.

Engagement en betrokkenheid zijn meer dan ooit van sterk belang. Vandaag geldt nog meer dat tevreden medewerkers zorgen voor tevreden klanten. Het zorgt immers voor sterkere organisaties, die sneller zullen herstellen van de klap die de coronacrisis hen gaf.

In dit debat gaan twee experts in discussie over onder meer deze vragen:

  • Hoe gaan we opnieuw de verbinding aan met medewerkers en klanten?
  • Zijn organisaties zorgzamer geworden?
  • Hoe kunnen marketing en (interne communicatie) nauwer samenwerken?
  • Een heldere purpose bindt medewerkers en klanten. Maar is die in tijden van corona aan een opfrissing toe?
  • Hoe krijg je je purpose helemaal scherp?
  • Hoe belangrijk is een positieve bedrijfscultuur hierin?
  • Hoe vermijd je ‘greenwashing’ of ‘corona-opportunisme’?

Over deze thema’s praten experts Nathalie Arteel en François Lambotte met moderator Suyin Aerts.