Laden Evenementen

BAM Marketing Webinar: Business As New

12:00 - 13:00
FacebookLinkedIn

Tijdens de eerste ‘Marketing Webinar’ van 2023 gaat BAM dieper in op het PIM Trendrapport. Auteur Kristel Vanderlinden (FutureKind) neemt jullie mee in haar visie.

Over het webinar: Business as new – visionaire principes en toekomstversnellers voor een nieuwe toekomst

De komende 5 jaren worden jaren van drastische aanpassingen en veranderingen. Innovatieve vormen van creativiteit, kritisch denken en langetermijninzichten worden de nieuwe business en marketing ‘currency’. Leiderschap krijgt een andere invulling met meer aandacht voor aansprakelijkheid en het bouwen van een toekomstwaardige nalatenschap, open-source collaboratie wordt de motor van vooruitgang en non-demografisch denken en handelen biedt nieuwe handvaten om inclusiviteit echt te omarmen.

Dit trendrapport geeft inzicht in 4 toekomstversnellers van ‘The Age of New Futures’. Want er zijn meer mogelijke toekomsten. Ontdek ze samen met ons in deze inspirerende toekomst keynote.

Over Kristel Vanderlinden

Kristel Vanderlinden is founder van FutureKind en toekomststrateeg. Zij begeleidt al ruim 20 jaar strategisch bedrijven met het creëren van langetermijnvisies. Eerst als managing partner en hoofd strategie bij Nederlandse en Belgische reclamebureaus en de laatste jaren als strategische marketing/business expert, toekomstcurator, creatieve culturele duizendpoot, keynote spreker en innovatiespecialist.

In 2022 richtte ze FutureKind op. Kristel benadert marketing- en business-uitdagingen atypisch vanuit de maatschappelijke uitdagingen over 5 à 10 jaar en creëert samen met de klant future-go-to-marketplannen, cultuur-gedreven innovaties en/of nieuwe doelgroepbenaderingen.