Laden Evenementen

Advertiser’s Academy Young Potentials

12:00 - 16:30
FacebookTwitterLinkedIn

Weet jij wat er leeft bij de Persgroep Advertising? Neen? Dan ben je wellicht nog niet zo lang actief in de mediasector. Voor jou organiseren we graag een namiddag waarop we inzoomen op onze nieuwsmerken en magazinemedia. Raak vertrouwd met wat wij te bieden hebben en schrijf je in voor deze Advertiser’s Academy op 24 oktober.

We verwelkomen op dit seminarie een aantal sprekers:

  • Dimitri Antonissen, Hoofdredacteur Het Laatste Nieuws, bespreekt de transitie die onze merken doormaakten en nog steeds doormaken. Sterke printmerken worden nieuwsmerken: welke kansen biedt ons dit als uitgever en wat heeft het de consument en adverteerder te bieden?
  • Die evolutie is ook voor marketing een grote verandering, zij richten hun pijlen nu op een 360° aanpak en trekken de experience marketing kaart. Els De Hauwere, Marketing Directeur Magazines, geeft uitleg bij hun aanpak.
  • We kijken ook naar wat deze evolutie voor jou betekent. Er zijn meer advertentiemogelijkheden, maar daardoor is er wellicht ook minder duidelijkheid. Wij willen die duidelijkheid blijven bieden. Gonda Lontings, Sales & Marketing Manager NP bij Newsworks, vertelt meer over ons sterke NP-verhaal.
  • In dat veranderende landschap willen we je ook een helder inzicht in je campagnes blijven bieden. Thomas Louwagie, Senior Researcher bij de Persgroep Advertising, licht toe.
  • Last but not least: versterkte nieuws- en magazinemerken zijn het ideale platform voor je merk. Nora Vanderschrick, Head of BrandTales – de creatieve cel bij de Persgroep Advertising – licht enkele sterke cases toe.

Plaats van gebeuren is het auditorium van de Persgroep Publishing. Adres: Brusselsesteenweg 347 1730 Asse.

Meer info via 02-4542618 of bij Barbara Vangheluwe op barbara.vangheluwe@persgroep.be.

Programma

  • 12u00 Ontvangst met lunch
  • 13u00 Evolutie van sterke printproducten naar sterke nieuwsmerken – Dimitri Antonissen bespreekt de transitie die de merken doormaakten en nog steeds doormaken en welke kansen dit alle partijen biedt.
  • 13u45 Hoe deze evolutie naar nieuwsmerken ook voor marketing een grote verandering is – Els De Hauwere belicht hoe zij nu een 360° aanpak nastreeft en hoe experience marketing daarin een grote rol speelt.
  • 14u30 Pauze
  • 14u45 Wat betekent de evolutie naar een merkenstrategie voor media-agentschappen en adverteerders? – Gonda Lontings geeft meer uitleg bij de het nationale sectoraanbod dat vier dagbladregies samen in de markt zetten + Thomas Louwagie geeft meer uitleg bij onze manieren van meten.
  • 15u30 Versterkte nieuwsmerken zijn het ideale platform voor andere merken – Nora Vanderschrick licht enkele sterke cases toe.
  • 16u15 Einde