Laden Evenementen

Advanced Communication Strategy Management 2019 – Day 1

09:00 - 17:00
FacebookTwitterLinkedIn

De voortschrijdende digitalisering heeft de hedendaagse consument helemaal “connected” gemaakt. Hij heeft nu uitgebreide middelen om zich te informeren,  te reageren en te beïnvloeden. Daardoor is het “traditionele model” van push communicatie onder druk komen te staan en moet een mediastrategie vandaag helemaal anders aangepakt worden. Het ontwikkelen van een strategie vereist dan ook een toenemende kennis van alle facetten van het communicatie gebeuren.

CommPass organiseert, net zoals in 2018, een ‘Advanced’ cursus met als centrale thema “challenging the status quo!”. Loslaten van hoe we het altijd al gedaan hebben, en durven nieuwe horizonten te verkennen. Daarvoor is meer kennis nodig van inhoudelijke elementen als merk en consument, waarvoor CommPass in de lessenreeks gereputeerde sprekers heeft kunnen aantrekken. De rode draad in de cursus zijn de cases uit de praktijk, waarmee de sprekers hun visies en adviezen tastbaar en bevattelijk kunnen maken.

De opleiding is gericht aan mensen die beroepshalve met communicatie bezig zijn – ongeacht hun achtergrond – en die adviezen moet geven, intern of extern.

Praktisch informatie:

Lessenreeks van 4 dinsdagen in januari – februari en maart ( 29 januari, 12 februari, 26 februari, 12 maart).

Kostprijs (excl. BTW) : 1.795 € voor niet-leden en 1.495 € voor leden ( lunch en 2 coffee breaks inbegrepen).

Na afloop van de opleiding wordt een attest van regelmatige aanwezigheid verstrekt, op voorwaarde dat de ingeschreven persoon minstens 3/4 van de lessen heeft bijgewoond. De taal waarin de cursus gegeven wordt is afhankelijk van de spreker. Aanwezigen kunnen reageren in de taal van hun keuze (Nederlands, Frans of Engels).

Programma dag 1:

  • 09:00-10:45 De nieuwe consument
    Fons Van Dyck, Managing Director, Think BBDO (NL)
  • 11:00-12:45 Consumer understanding, back to the real life
    Bruno Liesse, Senior Consultant, Emakina (FR)
  • 13:15-15:00 Engagement : the new gold ?
    Bart De Pauw, Owner, Piëzo (NL)
  • 15:15-17:00 Reclame die iedereen wil zien
    Wim Vermeulen, Managing Director, Dentsu Consulting (NL)