Advanced Fair/Two cents o.l.v. Frédéric François neemt Ogilvy HealthCare Brussels (Gooost bv) over

FacebookLinkedIn

Communicatiebureau Advanced Fair/Two cents Benelux kondigt de strategische overname aan van Ogilvy HealthCare Brussels, een bureau gespecialiseerd in communicatie en marketing voor de gezondheidszorgsector.

Synergie die grenzen verlegt

Deze overname stelt ons in staat om onze klanten een nog breder en diepgaander aanbod te bieden, waarbij we de expertise van Ogilvy HealthCare Brussels combineren met onze jarenlange ervaring in persrelaties, eventorganisatie en ondersteuning van beurzen en congressen,” aldus Frédéric François, Managing Partner bij Advanced Fair/Two cents.

Het uitgebreide aanbod omvat onder andere strategie- en conceptontwikkeling, creative design, content marketing, digital paid media, brand activation, media-aankoop en marktonderzoek.

Meer dan twee decennia expertise in healthcare

Ogilvy HealthCare Brussels brengt meer dan 20 jaar ervaring in de gezondheidszorg-communicatie mee, met een focus op pharmaceuticals (voorgeschreven medicatie), biotech (medisch onderzoek en apparatuur), OTC (niet-voorgeschreven medicatie) en healthcare stakeholders (zoals gezondheidsorganisaties en beroepsverenigingen). Enkele grote namen zoals GSK, Grünenthal en Eli Lilly behoren tot het klantenportfolio.

Een toekomstgerichte visie

Dankzij de overname versterkt het bureau haar positie als one-stop agency in de Benelux en is het nog beter gepositioneerd om zowel bestaande als nieuwe klanten uit diverse sectoren te ondersteunen in hun groei.

Meer informatie via de website.