Two cents viert 20ste verjaardag

FacebookTwitterLinkedIn

2021 is een bijzonder jaar voor Advanced Fair en dochteronderneming Two cents. Het Brusselse event management en communicatiebedrijf viert zijn 20ste verjaardag. Advanced Fair is gespecialiseerd in de organisatie van B2B- en B2C-evenementen terwijl Two cents zich toespits op alles wat content, (digitale) campagnes en communicatie is. Dankzij deze 360° aanpak groeide Advanced Fair en Two cents uit tot een vaste waarde met een stevig klantenbestand in de bouw- en woonsector.

Sinds de oprichting op 2 april 2001 kende het bedrijf een gestage evolutie en groeide uit tot een gevestigde waarde in de bouw- en lifestylesector. De expertise gaat van het leveren van basispersdiensten tot het volledige content- en communicatiemanagement alsook eventmanagement. Van het uitbouwen van een marketingstrategie en het beheer van persrelaties over het opzetten van mediacampagnes, content marketing en mediaplanning en -aankoop tot digitale marketing en social media en influencers marketing, wat Two cents voor zijn rekening neemt. Daarnaast zorgt Advanced Fair voor het aanbrengen van creatieve ideeën en efficiënte logistieke oplossingen voor de organisatie van B2B- en B2C-events, beurzen en congressen. Dit complementair dienstenaanbod zorgt voor de optimale begeleiding van de klant op zijn online en offline communicatieweg.

Frédéric François, General Manager Two cents: “Het is leuk om even stil te staan bij wat we als team allemaal verwezenlijkt hebben deze 20 jaar. Om te zien waar we vandaan komen, al die communicatietools die we vandaag gebruiken en die toen nog niet bestonden, ongelooflijk! Maar het leukst is te zien hoe de mensen die via ons bedrijfje gepasseerd zelf zijn geëvolueerd zijn en denken dat wij daar voor iets tussen zitten geeft veel voldoening.”

Op het Advanced Fair en Two cents palmares staan doorheen de jaren onder meer de Agribex- en Mobicar-beurs, Journée de la Rénovation, de perscommunicatie voor Batibouw en talloze individuele klanten zoals onder andere Velux, SMEG, Thomas et Piron, hansgrohe, Daikin en èggo.

Eén van de hoogtepunten uit het Two cents-verhaal is het winnen van een PRGN Award. Het Public Relations Global Network viert jaarlijks het uitstekende werk van hun leden. Hiertoe organiseert het netwerk het PRGN Award Gala, waarbij de Best Practice Awards uitgereikt worden als erkenning voor de beste PR- en marketingcommunicatiepraktijken in verschillende categorieën. Vorig jaar mocht Two cents er de Silver Award in de categorie “Integrated Campaigns” in ontvangt nemen, voor de 360° after-lockdown communication campaign voor de klant BCCMA, de Belgian Caravan-Camping and Motorhome Association.