Voor jonge mediaprofessionals vindt er nu donderdag een niet te missen event plaats: CIM for Starters

FacebookTwitterLinkedIn

CIM for Starters is een initiatief van CommPass en het CIM dat speciaal is ontworpen voor beginnende mediaprofessionals. Volgens Sofie Rutgeerts van het CIM “een gouden ticket om je netwerk uit te breiden, met handige tips hoe je vlot kan navigeren door de verschillende bereikstudies”.

Inschrijven kan hier.

Waarom zou je deelnemen?

  • Overzicht van de CIM-studies: je krijgt een handige samenvatting van het Belgische medialandschap en de CIM-studies om de evolutie van mediaconsumptie en -bereik te begrijpen.
  • Tools: ontdek de toolbox die elke mediaprofessional nodig heeft. Je zal naar huis gaan met praktische kennis die je vanaf dag één kan gebruiken.
  • Netwerken: maak kennis met professionals die jouw passie voor media delen. Het event is het perfecte platform om je netwerk uit te breiden. De sprekers zijn experts in de sector en delen graag hun kennis en ervaringen.

Wanneer? Donderdag 28 september van 14u30 tot 17u, gevolgd door een gezellig moment om te netwerken.

Waar? RTL House, Jacques Georginlaan 2, 1030 Brussel.

Christine Van den Berghe, Managing Director Lijncom: “CIM for Starters is een must do voor iedereen die start in het mediavak. Dit namiddagprogramma met vier mediaprofessionals zorgt ervoor dat je helemaal up-to-date bent met de laatste CIM-insights.”

Jo Ringoet, Deputy Managing Director PHD Media: “In een media-agentschap kom je zowat dagelijks in contact met CIM-data. De interpretatie en analyse ervan leggen de solide basis van een sterk media-expert, zowel voor offline als online profielen”.

Sophie Vanderwinkel, General Manager IPM Advertising: “Het CIM en haar bereiksmetingen zijn essentieel voor onze activiteiten als uitgever en reclameregie. Ze stellen ons in staat om ons geloofwaardig en onafhankelijk te positioneren binnen de crossmediale markt. De creatie van ToVA is bijvoorbeeld een enorme stap voorwaarts voor ons en stelt ons in staat om onze SF-video-inventarissen te verdedigen binnen een audiovisueel universum dat steeds digitaler wordt.”

Meer media-events vindt u in de MediaSpecs Agenda.