Bezoek het Autosalon vanuit je luie zetel dankzij Skynet.be en Vroom.be

FacebookTwitterLinkedIn

Wie niet fysiek naar het 96ste Autosalon gaat, kan er toch virtueel rondwandelen dankzij Skynet.be en Vroom.be.

Dit jaar voorzien www.skynet.be en www.vroom.be opnieuw het virtuele bezoek aan de 96ste Brussels Motor Show. Met computer of tablet in de hand en vanuit hun luie zetel kunnen internauten de sfeer van het Autosalon opsnuiven en alle nieuwigheden en premières ontdekken.

Niet minder dan 34 standen kunnen op die manier bezocht worden. Er is speciale aandacht voor de commerciële partners van het virtuele bezoek: Jeep, Ford, Nissan, Opel en Citroën. Van deze 5 merken zijn er panorama’s, interieurfoto’s en 360° foto’s waarmee je bepaalde wagens volledig rondom kan bekijken beschikbaar.

Naast dit virtueel bezoek vind je op Skynet.be een erg uitgebreid en gevarieerd dossier over de Brussels Motor Show terug, met o.a. avant-premières, droomwagens, (zelfrijdende) concept cars, weetjes en natuurlijk ook de hostessen.

Proximus Skynet Advertising beschikt over een sterke autogerelateerde context. Naast de autopagina’s van Skynet.be behoren ook de sites Vroom.be, Autofans.be, Autolive.be en Autosalon.be tot het portfolio.

Samenwerking met Disney

Verder werkt Proximus sinds december 2017 samen met Disney en Febiac. Naar aanleiding van de toevoeging van de Cars 3 in de on-demandcatalogus van Proximus TV, lanceerden ze verschillende wedstrijden hierrond. Eén ervan is een tekenwedstrijd, waarbij artiesten in spe hun tekeningen van Flash McQueen naar de redactie kunnen sturen. Ook op het Autosalon worden de kinderen verwend, met de uitdeling van goodies, spelactiviteiten en een dagelijkse wedstrijd rond Cars 3.

Bezoek het Autosalon virtueel op Skynet.be hier.

Proximus Skynet Autosalon NL