Versterk uw audiocampagne met de podcasts De 7 en Le Brief

FacebookTwitterLinkedIn

Begin dit jaar lanceerden De Tijd en L’Echo de actuapodcasts De 7 en Le Brief. Elke weekdag brengt de redactie de 7 hoogtepunten waarvan u op de hoogte moet zijn. Sinds zijn start boekt de podcast uitzonderlijke successen.

Uit eerder onderzoek bleek al dat kapitaalkrachtigen twee keer meer dan gemiddeld naar podcasts luisteren en dat één op de drie lezers geïnteresseerd is in dit medium. De eerste resultaten bevestigen deze stellingen. Meer dan 15.000 luisteraars vinden dagelijks hun weg naar De 7 en Le Brief, zowel via de eigen kanalen van Mediafin als via de grote streamingplatformen.

De generatie van de toekomst is heel duidelijk op zoek naar dynamische manieren van berichtgeving. Podcasts bewijzen hier een complementair medium te bieden dat gesmaakt wordt: 58% van de luisteraars van De 7 en Le Brief is jonger dan 35 jaar.

Deze podcast biedt adverteerders via Trustmedia een resem aan nieuwe opportuniteiten. Ontdek de reclamemogelijkheden in MediaSpecs.