UBA lanceert Data Protection Guide

FacebookTwitterLinkedIn

De UBA Data Protection Guide is een leidraad die marketeers en merken helpt om het vertrouwen van hun klanten te versterken door middel van transparante en respectvolle gegevensbescherming.

De opkomst van de GDPR en de bijbehorende aandacht voor privacyrechten heeft de marketing- en reclamesector de afgelopen jaren veranderd. De digitalisering van onze samenleving heeft ervoor gezorgd dat het respecteren van de privacy van klanten en prospects een essentieel onderdeel is geworden van het werk van marketeers.

Mira De Maeyer, voorzitter UBA: “We zijn ervan overtuigd dat gegevensbescherming juist een waardevol instrument kan zijn in de gereedschapskist van de marketeer om het vertrouwen van consumenten te winnen. Door op een verantwoorde manier om te gaan met de gegevens van consumenten en hun privacy te waarborgen, kan een marketeer een sterke en langdurige relatie opbouwen met zijn doelpubliek. Dit is van cruciaal belang voor succesvolle dataverzameling en het leveren van meer relevante en waardevolle content voor consumenten.”

De UBA Data Protection Guide is een essentieel instrument om effectief te werken, communiceren en adverteren en tegelijkertijd de gegevens van uw klanten en consumenten te beschermen. De gids biedt een betrouwbare en praktische leidraad voor uw datastrategie. De informatie in deze gids is afkomstig van Sirius Legal en QuaData.