In de week van haar twaalfde verjaardag, kondigt reclameregie Transfer de lancering aan van haar nieuw brand partnership departement. Mayo Media zal zich focussen om op maat creatieve invullingen te voorzien voor haar partners.
Mayo Media zal dienen als onderdeel binnen het aanbod van Transfer. Het nieuwe departement zal enerzijds dankzij branded content de associatie tussen de zenders binnen haar portfolio en merken waarborgen. Daarnaast organiseert het team op maat gemaakte events, die aansluiten bij de noden van de partner en in combinatie met UGC om zo merken te verbinden aan de laatste nieuwe filmreleases.
Julie Jeunen (Marketing & Brand Partnership Manager) en Eline de Chaffoy (Marketing & Brand Partnership Planner) vormen dit dynamische en creatieve duo. Samen organiseerden ze verschillende exclusieve screenings voor films zoals The Menu en Barbie, waar klanten werden ondergedompeld in de volledige filmbeleving.
Verder is Mayo Media een perfecte link voor een samenwerking met themazenders. Sport, business, kids en natuur zijn enkele van de onderwerpen binnen het Transfer-portfolio. Zo’n partnerships zorgen voor krachtige branded content, zoals publi-reportages en allerlei billboardmogelijkheden.
Stefan Hougaerts, Sales Manager bij Transfer: “Mayo Media staat klaar om de norm te herdefiniëren als het gaat om creatieve partnerships en het creëren van onvergetelijke ervaringen. We geloven sterk in de kracht van presentatie en samenwerken. De visie van Mayo Media is om een aantrekkelijke connectie te creëren tussen partner, content, mediakanaal en publiek.”