OOH-netwerk The Murals van Mediafield nu ook in Charleroi en Luik

FacebookTwitterLinkedIn

Enkele maanden terug lanceerde reclameregie Mediafield het OOH-netwerk The Murals met een duidelijke visie voor ogen: een ecologisch en creatief alternatief bieden om reclame te maken.

Omdat de grote centra primordiaal zijn voor een elke impactvolle campagne, werd een netwerk uitgerold in de grote steden. Het reeds bestaande aanbod in Brussel, Antwerpen, Gent en Leuven werd uitgebreid met twee nieuwe locaties in Charleroi en Luik.

Naast het artistieke aspect werd ook werk gemaakt van het ecologische luik. “De bezorgdheid voor ons milieu is groot bij adverteerders en maakt deel uit van het DNA van Mediafield”, aldus Mathieu France (Managing Partner).

“Momenteel beslaan de muurschilderingen een oppervlakte van 650m². Door de luchtzuiverende coating die wordt aangebracht betekent dit dat de muurschilderingen hetzelfde zuiverende effect hebben als 650 volwassen bomen. Hiervoor heeft Mediafield een samenwerking afgesloten met Pureti, een internationale producent van unieke verf- en afwerkingsoplossingen. Dankzij Pureti en zijn gepatenteerde technologie worden geschilderde oppervlakken ook bronnen van luchtreiniging.”