Stéphanie Van Bets sluit aan bij Famous Relations

FacebookTwitterLinkedIn

Het Belgische PR-bureau Famous Relations uit Groot Bijgaarden verwelkomt Stéphanie Van Bets als nieuwe Senior PR Manager. Ze sluit aan bij het korps van Liesbeth Pyck en zal zich ontfermen over klanten als Proximus, Coca-Cola en Kom op tegen Kanker.

Managing Partner Liesbeth Pyck: “Met Stéphanie halen we opnieuw een top PR-consultant aan boord die ons met haar expertise en kritische blik zal helpen om scherp en vooruitstrevend te blijven. Essentieel in een medialandschap dat er elke dag anders uitziet.

Als hedendaags PR-bureau maakt Famous Relations het verschil door creativiteit in te zetten als katalysator voor succes”, zo meent Stéphanie Van Bets. “Dat is essentieel, want de juiste dosis creativiteit zorgt ervoor dat die boodschap met impact aankomt – wie we als PR-professional ook willen benaderen: consumenten, journalisten, experts, bedrijfsleiders of politici.

Stéphanie durft de status quo in vraag te stellen en blijft er daardoor in slagen om het beste uit haar klanten en team te halen. “Ik geloof sterk in een geïntegreerde communicatieaanpak waarin de merkstrategie mee aangedreven wordt door PR. Die symbiose zorgt ervoor dat de positionering van onze klanten echt tot leven komt.

Stéphanie bouwde haar PR-expertise uit met klanten in de corporate communicatiesector. Ze startte haar carrière in 2014 bij het internationale communicatiebureau Porter Novelli, waar ze in vijf jaar tijd wist op te klimmen tot Vice President.