Stemming Marketing Book of the Year 2022 geopend

FacebookTwitterLinkedIn

Doorheen 2022 presenteerde BAM haar Marketing Community elke maand een nieuwe literaire hoogvlieger uit de marketingwereld. Vanaf vandaag kunnen marketeers stemmen voor het Marketing Book of the Year 2022.

Sinds 2018 nomineert BAM elke maand een nieuw marketingboek als Marketing Book of the Month (MBOTM). Jaarlijks kiest de Marketing Community van BAM uit de genomineerde boeken het Marketing Book of the Year, het boek dat hen het meest kon verbazen en inspireren. Afgelopen jaar werd ‘La stratégie digitale marketing’, van de hand van Cédric Cauderlier, als winnaar verkozen.

Dit jaar zijn er 11 kandidaten waarop de Marketing Community vanaf vandaag kan stemmen.

  1. Vision of a better world. The future in stories – Brice Le Blévennec
  2. De Power van Post – Tatjana Raman en Katrien Merckx
  3. Le marketing digital local expliqué à ma floriste – Georges-Alexandre Hanin
  4. The Future of Shopping – Jorg Snoeck en Pauline Neerman
  5. Inspirerend spreken als leider – Filip Muyllaert
  6. Why innovations fails – Joachim De Vos
  7. Communiceren als het (nog niet) brandt – Eveline De Ridder
  8. Dit is marktonderzoek. Van mening naar feit. – Marc De Laet, Frederik Picard en Pol Toye
  9. Kom op! – Marc Michils
  10. Nudging & Overtuigen – Reinout Van Zandycke en Ciska Wybo
  11. Speak up now! – Wim Vermeulen

Stemmen op uw favoriete boek kan tot en met 31 januari 2023 via deze link. Op 2 februari zal de winnaar bekendgemaakt worden. Die geeft op 21 maart een presentatie over het winnende boek. Inschrijven kan binnenkort via de website van BAM.