Roularta neemt STERCK Magazine over

FacebookTwitterLinkedIn

Roularta neemt alle aandelen over van Bright Communications, dat is de uitgever van STERCK Magazine Antwerpen en STERCK Magazine Limburg.

STERCK is een multimediamerk dat B2B 360° marketingoplossingen aanbiedt voor de lokale zakenwereld in de provincies Antwerpen en Limburg. Het bereikt de lokale businesscommunity via een honderdtal netwerkevents. Daarnaast wordt vijf keer per jaar STERCK Magazine uitgegeven, twee keer per jaar FERM Lifestyle Magazine en vier keer per jaar Bouwcampus. De lokale businesscommunity wordt eveneens bereikt via STERCK TV en de social mediakanalen van STERCK.

STERCK werd in 2013 opgericht door Geert Brouwers en Stijn Bonroy. De organisatie telt intussen negen medewerkers en laat een omzet van drie miljoen euro noteren.

Roularta zal deze groei verder versnellen door STERCK in de overige Vlaamse provincies te lanceren. Hiervoor kan Roularta rekenen op het ondernemerschap van beide oprichters.

STERCK past perfect in de 360° merkenstrategie van Roularta. In de businesscommunity is Roularta al significant aanwezig met het merk Trends (magazine, website, events, seminars en handelsinformatiedatabank). Met een convergerende merkenstrategie zal STERCK de aanwezigheid van Roularta in de businesscommunity van KMO’s versterken.