Roularta komt met Auto Special full targeted

FacebookTwitterLinkedIn

Naar aanleiding van de coronasituatie kan het Autosalon 2021 niet doorgaan. Als alternatief brengt Roularta op 13 januari een Auto Special met alle nieuwigheden en lanceringen waarmee bezoekers normaal via het salon kennismaken. De special zoomt ook dieper in op elektrisch rijden en brengt achtergrondreportages en relevant nieuws over mobiliteit.

De special verschijnt onder het label Knack en wordt een editie van minstens 68 pagina’s, gedrukt op groot formaat. Uniek is de distributie van de Auto Special. Op basis van de lezersdata van Roularta, gaat dit magazine naar abonnees met een sterke interesse voor auto’s en de hoger opgeleide abonnees van Knack, Le Vif / L’Express, Trends – Trends/Tendances, Sport Voetbal Magazine – Sport Foot Magazine en Plus Magazine (NL + FR) met een focus op mannen. Hiermee gaat Roularta verder op het innovatieve pad van datagestuurde personalisatie.

De special wordt gedrukt op 165.000 exemplaren (NL + FR) met een bereik van 800.000 lezers (NL + FR). De Auto Special is ook digitaal te lezen op de app van de betrokken magazines. Dat zorgt voor een extra oplage die het totaal richting 200.000 exemplaren stuurt. Adverteerders kunnen kiezen uit verschillende aantrekkelijke pakketten voor print en/of digital.