RMB lanceert F.L.A.S.H.

FacebookTwitterLinkedIn

Op 3 april schakelde RMB over naar een nieuwe structuur om nog beter in contact te staan met haar klanten. De cel Content & Creativity, die opereert onder het label F.L.A.S.H., is een onderdeel van deze recente transformatie.

De nieuwe cel F.L.A.S.H. (Feel Like A Super Hero) maakt deel uit van de Sales-afdeling, ondersteunt de twee Business Units ‘National Account’ en de BU ‘Direct Account’. In samenwerking met de mediapartners ontwikkelt F.L.A.S.H. nieuwe concepten, oplossingen op maat of acties die eventueel aangevuld worden met touchpoints buiten RMB, om maximale reclame-effectiviteit te genereren.

Yves Gérard, CEO van RMB: “Qua innovatie en creativiteit heeft RMB al tal van succesverhalen op zijn naam staan. Onze regie bundelt nu al zijn expertise in een speciaal en multidisciplinair team, geroutineerd in online en offline media en bedreven in nieuwe communicatiemogelijkheden. Met F.L.A.S.H. wordt RMB een creatieve partner die een volledige service biedt: media, content, creatie en productie”.

Dimitri Lemmens, Head of Content & Creativity: “In onze snel veranderende mediawereld moeten we meer doen dan reclameruimte aanbieden. Moderne communicatie moet ook qua content verrassen. We willen deze uitdaging aangaan door samen te werken met alle betrokkenen: mediabureaus, reclamebureaus, adverteerders en mediapartners. RMB neemt de centrale positie in om uitwisseling en dialoog te stimuleren en zo oplossingen te bedenken die inspelen op de verwachtingen van de klant”.

Met Dimitri Lemmens aan het roer als Head of Content & Creativity kan de cel F.L.A.S.H. rekenen op de inzet van nog drie andere medewerkers: Céline Hoebregts en Emmanuel Pragana als Content & Creativity Managers, en Patrick De Vuyst als Content & Production Manager.