Het CIM maakte op 21 augustus 2014 de resultaten voor de radio`s (W2014-2) bekend.
De winnaars in het noorden:
- Radio 2: de familiezender stijgt door en verstevigt daarmee de positie van meest beluisterde zender in het Noorden.
- Studio Brussel: gaat na een negatieve tendens weer terug omhoog tot 13,12% marktaandeel. In vergelijking met vorig jaar (W2013-2) is er wel een lichte terugval.
- JOE fm: stijgt terug tot boven de 8% marktaandeel en doet haasje-over met Radio 1.
De verliezers in het noorden:
- Nostalgie moet inleveren en komt op 5,71% marktaandeel terecht.
- Q-music gaat ook achteruit en komt op 13,71% marktaandeel.
- Klara duikt tot net onder de 2% marktaandeel.
- TOPRadio zakt tot het niveau van W2013-2, 0,74% marktaandeel.
Dit betekent dat alle VRT-netten een samen een marktaandeel hebben van 62,36%. Medialaan Radio zakt van 22,15% naar 21,91%.
De winnaars in het zuiden:
- Vivacité gaat stevig vooruit en overschrijdt voor het eerst sinds W2012-1 de 15%. Ze behalen een marktaandeel van 15,44%.
- Radio Contact haalt het verlies van vorige wave bijna op en haalt net geen 15% marktaandeel.
- Radio Nostalgie gaat door op zijn positieve flow en stoot door naar 12,64% marktaandeel.
- NRJ stijgt zachtjes tot 7,89% marktaandeel.
- Musiq`3 gaat naar 2,37% marktaandeel.
De verliezers in het zuiden:
- Classic 21 verliest de stijging van de vorige wave helemaal en komt terug op 8,21% marktaandeel.
- La Première daalt naar 6,3% marktaandeel.
Bel RTL, Fun Radio, Pure FM en DH Radio blijven behoorlijk stabiel.
Het aandeel van de RTBF-netten daalt tot 35,23%.