Rebranding bij FMA Belgium: “forging alliances”

FacebookTwitterLinkedIn

FMA Belgium is de voorbije zes jaar gegroeid van een puur media audit bedrijf tot een partner voor alle financiële marketing- en communicatievraagstukken. De voormalige baseline “financial media audit” dekte de volledig lading niet meer en werd daarom vervangen door “forging alliances”. De nieuwe visie gaat ook gepaard met een nieuwe website en een nieuw logo.

 

Oprichter Geert Debruyne: “FMA Belgium is niet alleen meer ‘de auditor` van het mediabureau of agentschap, maar is geëvolueerd tot een kritisch kenniscentrum van adverteerders voor financiële vragen met betrekking tot de verschillende agentschappen”.

 

De productmix van FMA bestaat vandaag uit drie belangrijke takken:

* de financial assessment (audit) tak voor creatieve bureaus (o.a. productie, time-sheets en facturatie), media-agentschappen (o.a. contracten, invoice, remuneratie en time analyse) en communicatieagentschappen

* de agency management tak voor bijvoorbeeld pitchen en contract management

* de performance management tak voor bijvoorbeeld evaluatiemodellen en value pricing

 

Bovendien zal op 1 december Stijn De Coen (nu nog bij Deloitte) het team van FMA versterken om de groei te kunnen blijven opvangen.