Radionomy lanceert zijn reclameregie TargetSpot in België

FacebookTwitterLinkedIn

Radionomy, een belangrijke speler op vlak van digitale radio, kondigt de lancering aan van zijn reclameregie TargetSpot op de Belgische markt. Doel: de radio`s nieuwe mogelijkheden bieden op monetisatie en de adverteerders op nieuwe doelgroepen luisteraars.

 

Met TargetSpot kunnen lokale en nationale adverteerders hun doelpubliek bereiken via verschillende targeting en segmentatie criteria (bijvoorbeeld demografisch, op basis van gedrag, geografisch of contextueel) en de uitgezonden campagnes personaliseren om efficiënter hun doelstelling te bereiken.

 

TargetSpot wil in België alle digitale audiocontent monetiseren, of dat nu een online radio is, een streaming music platform of een audiovisuele groep die zijn radiozenders ook digitaal aanbiedt.

 

Radionomy is een gratis platform waarmee radiofans uit de hele wereld hun eigen radio kunnen maken op het internet, en de FM radio`s kunnen genieten van nieuwe functionaliteiten om hun digitale activiteit te ontwikkelen.

 

Sales Director Eric van der Haegen: “Het gebruik van digitale radio is de laatste jaren wijdverbreid geraakt, maar deze duizenden luisteruren blijven onvoldoende gemonetiseerd op de Belgische markt. Met TargetSpot kunnen de uitgevers van radiocontent, ongeacht  hun grootte of aard, over een professionele oplossing beschikken om dit publiek te rentabiliseren via een adserving technologie die speciaal aan digitale radio gewijd is”.

 

Bron: www.iab-community.be.