PUB Magazine lanceert podcastreeks over reclame

FacebookTwitterLinkedIn

Moet reclame shockeren om een moeilijke boodschap over te kunnen brengen? En is er een verschil tussen shockeren en confronteren? PUB Magazine lanceert een eigen podcastreeks waarin bekroonde reclamemakers inzoomen op vragen over reclame.

PUB Magazine, het mediaplatform voor communicatie, marketing, advertising en media in België, introduceert zijn eigen podcastreeks ‘Team Talk Radio’. De derde aflevering werd deze week online gezet. Geoffrey Hantson (Happiness), van onder meer de campagnes voor Ouders van Verongelukte Kinderen (OVK), is creatief directeur van de podcast.

Er werden eveneens drie Franstalige podcasts gemaakt. PUB Team Talk Radio wordt gerealiseerd door PUB-journalistes Evy Van Ruyskensvelde (voor de Nederlandstalige podcasts) en Marine Dehossay (voor de Franstalige podcasts), in samenwerking met PAN Studio in Brussel.

Wie aflevering 1 en 2 van deze nieuwe podcastreeks miste, kan nog steeds terecht op het Soundcloud-profiel van PUB Team Talk.