Proxistore gelanceerd in Frankrijk en commerciële samenwerking met Geolid

FacebookTwitterLinkedIn

Na België en Duitsland gaat Proxistore ook naar de Franse markt met zijn concept voor lokale online display advertising. Om een groot en kwalitatief lokaal bereik aan te bieden, gaat het filiaal van Roularta samenwerken met mediagroepen zoals Amaury (lequipe.fr), Prisma Media (teleloisirs en tele2semaines), Groupe Marie Claire – GMX Connect (onder andere cosmopolitan.fr en marieclaire.fr), 20minutes.fr en Lagardère (doctissimo.fr). Proxistore verklaart dat het hiermee een totaal bereik heeft van 60% van de Franse bevolking en dit over een periode van een maand, ongeacht de gekozen communicatiezone.

 

De commerciële lancering van Proxistore in Frankrijk startte op 1 oktober dankzij een dubbele samenwerking met Geolid. Geolid zal enerzijds de markt van de media- en creatieve bureaus en key accounts bewerken samen met de ploeg van Proxistore. Anderzijds zullen de 120 lokale medewerkers van Geolid Proxistore commercialiseren bij buurtwinkels.