Propaganda neemt meerderheidsparticipatie in Content Makers

FacebookTwitterLinkedIn

Propaganda, het onafhankelijke content marketing agency, neemt een actieve meerderheidsparticipatie in Content Makers, dat gespecialiseerd is in content marketing en sociale media voor KMO’s. Samen hebben ze de ambitie om de komende jaren de kracht van digitale content te introduceren in de Belgische KMO-markt.

Zaakvoerder Maarten Rottiers begeleidt al 10 jaar KMO’s en richtte Content Makers op in 2017. Hij blijft als zaakvoerder de dagelijkse leiding op zich nemen. Samen met Michel Libens en Gerrit Tulkens, de aandeelhouders van Propaganda, zal hij de strategische lijnen van Content Makers uitzetten. Michel Libens, CEO van Propaganda, wordt voorzitter van de Raad van Bestuur.

Content Makers

Content Makers brengt content marketing op KMO-maat. “We zijn sterk in creatieve en inhoudelijke online storytelling met een strategische onderbouw, om zo de gewenste commerciële en communicatiedoelen van onze klanten te realiseren”, verklaart Maarten Rottiers. “Door mijn vroegere ervaring als tv-maker bij de VRT zijn we ook sterk in het maken van sociale media video’s, dé trend van het moment. En dit allemaal op maat van een KMO-marketingbudget.”

“De afgelopen jaren hebben we pionierswerk verricht. De typische pusherige reclame is bij KMO’s nog steeds populair, maar online, en bij uitstek op sociale media, werkt dit contraproductief”, vervolgt Maarten Rottiers. “Door het succes van de sociale media en video content en de voorbeeldfunctie van grote merken, is de KMO-markt steeds rijper voor een specifieke content marketingaanpak, een verfijnde pull-strategie met inhoudelijk sterke en overtuigende content. Met de ondersteuning van Propaganda kunnen we nu met Content Makers een versnelling hoger schakelen.”

Propaganda

“Door deze samenwerking zullen we de groei van Content Makers kunnen versterken en versnellen. Het is onze ambitie om Content Makers uit te bouwen tot het strafste en grootste content marketingbureau voor KMO’s. Onze 25-jarige ervaring als pioniers in content marketingstrategie voor grotere en internationalere bedrijven en adverteerders zal hierbij goed van pas komen”, licht Michel Libens toe. “Daarnaast zullen we het management ook bijstaan in het runnen van dit mooie groeibedrijf. Wij geloven dat we met een apart merk en een gespecialiseerd team het meest succesvol kunnen zijn op de Belgische KMO-markt. De typische dynamiek van een dedicated polyvalent lean team zullen we hier voluit uitspelen.”