PNU Touchpoints: twee nieuwe PNU-producten van de Persgroep Advertising en Rossel Advertising

FacebookTwitterLinkedIn

Op ‘Advertiser`s New Year’, de gezamenlijke nieuwjaarsreceptie van de Persgroep Advertising en Rossel Advertising, stelden Christian Van Thillo en Bernard Marchant een uitbreiding voor van hun samenwerking: PNU Touchpoints.

 

PNU Touchpoint Branding en PNU Touchpoint Frequency zijn de twee nieuwe PNU-producten waarmee beide regies uitpakken in 2014. Deze moeten tegemoetkomen aan de evolutie die de newsbrands ondergingen en de manier waarop lezers het nieuws vandaag en in de toekomst consumeren.

 

PNU Touchpoints omvat de nieuwsmedia van De Morgen, Het Laatste Nieuws, Le Soir, Sudpresse en Grenz-Echo en biedt nieuwe mogelijkheden voor campagnes met impactvolle formaten zoals bijvoorbeeld de floor ad expandable voor websites.

 

“De twee formules realiseren een nationaal bereik bij een lezerspubliek van 2.900.000 personen per dag. Vertaald in contacten genereert PNU Touchpoint Branding 10.551.900 contacten en PNU Touchpoint Frequency 24.901.500 contacten.”